شناسهٔ خبر: 59978 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

عرضه ۵۶۰خدمت به مردم توسط وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های تابعه

جلسه مدیرکل دفتر مدیریت عملکردوحقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی گفت : خانواده بزرگ راه و شهرسازی با داشتن ۸۰,۰۰۰ نفر پرسنل در سطح کشور، در ۱۲حوزه زیر بنایی مشغول انجام وظیفه بوده که ۵۶۰ خدمت مختلف توسط مجموعه وزارت راه و شهرسازی به جامعه ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری،مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی درچهارمین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد با اشاره به ماده ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری ، وزارت راه و شهرسازی را در عرصه تدوین و استقرار نظام ارزیابی و مدیریت عملکرد در شاخص‌های عمومی و اختصاصی پیشرو دانست.

علی بخش رستمی در ادامه افزود:در راستای اجرای ماده ۱۷تصویب نامه ۱۱۲۷۱۲۸مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۶ شورای عالی اداری و حقوق شهروندی در نظام اداری به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمت به ارباب رجوع باید میزخدمت از خبره ترین کارشناسان دستگاه تشکیل و در مناسب ترین و نزدیک ترین نقطه دستگاه اجرایی مستقر شود.

وی ضمن تأکید بر مطلع ساختن جامعه از سطح توانمندی‌ها و بضاعت ادارات کل تابعه وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: در قوانین، دستورالعمل‌ها و ادبیات دینی واخلاقی کشور ما بر ضرورت توجه به رعایت حقوق مردم تاکیدشده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وحقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به لزوم توجه به انتقادات و پیشنهادات مراجعین و ضرورت پاسخگویی به شکایات مردمی گفت : رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی باید در حداقل زمان ممکن صورت گرفته و این پروسه نباید بیش از یک ماه طول بکشد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این جلسه ضمن ارائه گزارشی مختصر گفت: در راستای هم افزایی و تعامل بیشتر ادارات و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی ، جلسات شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان  به صورت منظم و باحضور فعال همه اعضاء برگزار می‌شود.

داریوشی حسینی افزود: تصمیمات این شورا که در راستای ارتقاء کیفیت خدمات حوزه ، راه ، مسکن و حمل و نقل استان اتخاذ می‌شود به جد پیگیری شده و لازم الاجراست.

درپایان این جلسه مدیران عضو شورا ،گزارش مختصری حوزه های متبوع خود را ارائه نمودند.

نظر شما