شناسهٔ خبر: 60082 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مطرح کرد:

درخشش عملکرد کمیتهHSEمجتمع بندری امام خمینی(ره) بین دیگر کمیته‌های بنادر کشور

HSE کمیته HSE مجتمع بندری امام خمینی(ره) موفق به کسب بالاترین امتیاز در ارزیابی سالانه عملکرد کمیته هایHSE بنادر کشور طی سال ۹۶شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی استان با اشاره به اهمیت مبحثHSEدر حفظ و ارتقای سلامت سرمایه انسانی از طریق ایجاد محیط کار سالم، ایمن و پاک بیان داشت: با هدف نظارت بر حسن اجرای دستور العمل کمیتهHSE بنادر، حسب شاخص‌هایی به سنجش و ارزیابی عملکرد کمیته هایHSEبنادر پرداخته می شود.

سیدعلی سیاوش در ادامه افزود: تشکیل جلسات کمیته‌هایHSE، مشارکت اعضای کمیته HSE، ارتباط موضوعی مصوبات کمیته با شرح وظایف کمیته HSE،درصد تحقق مصوبات کمیتهHSE تشکیل کمیته های فرعیHSE و تشکیل کمیته‌های HSE پیمانکاران شاخص‌هایی بودند که بر اساس آن عملکرد کمیته‌های HSE بنادر ارزیابی می‌شود و طی این ارزیابی‌ها کمیته HSE مجتمع بندری امام خمینی(ره) موفق به کسب ۷۸امتیازشد که بالاترین امتیاز کسب شده بین بنادر  کشور به شمار می‌رود.

وی همچنین در ادامه افزود: محقق شدن تصمیمات متخذه در جلسات کمیته‌های HSE و طرح و تصویب موضوعات مرتبط با شرح وظایف کمیته های HSE بندر از نقاط مثبتی بود که در ارزیابی عملکرد کمیته HSE این مجتمع بندری به آن اشاره شد.

یادآور می‌شود مرکزHSE  این مجتمع بزرگ بندری از جمله مراکز HSE پیشگام در بنادر کشور است که تاکنون موفق شده عناوین و رتبه‌های درخشانی در زمینه پیاده‌سازی و اجرای الزامات ایمنی، بهداشت و محیط زیست به دست آورد.

نظر شما