شناسهٔ خبر: 60093 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نصب وب کیوسک و حذف بلیت دستی

جلسه جلسه ای با حضور رئیس انجمن صنفی شهرستان بندرعباس، مدیر عاملین شرکتهای مسافربری و جمعی از مسئولین در رابطه با نصب وب کیوسک در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان،جلسه‌ای با حضور رئیس انجمن صنفی شهرستان بندرعباس، مدیر عاملین شرکتهای مسافربری و پرسنل بانک انصار و نماینده پشتیبانی نرم افزارهای مورد استفاده از پایانه مسافربری  رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در رابطه با نصب وب کیوسک در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

محسن کامرانی گفت:انگیزه‌ی نصب وب کیوسک در پایانه‌های مسافربری حذف فروش بلیت دستی  و حذف عامل انسانی می‌باشد.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد، وب کیوسک‌های اطلاع رسانی - اطلاعات مفید و کامل و گوناگونی را بدون استفاده از نیروی انسانی در اختیار مراجعین در یک محل قرار می دهند کیوسک‌های مورد نظر در ترمینال‌ها نصب می‌شوند.

وی گفت: کیوسک‌های اطلاع رسانی نیازمند وجود یک سیستم مقاوم سخت افزاری و نرم افزاری با قابلیت فراوان و در عین حال امن می‌باشد ،وب کیوسک نرم افزار لازم را در اختیار کاربر قرار می دهد که کلیه گزینه‌ها جهت اینکه مسافر بتواند به راحتی بلیت و خدمات خود را انجام دهد پویا می‌باشد به اینگونه که منوی نصب شده انتخاب مسیر و تاریخ حرکت ، لیست تمام سفرهای روز و شب ، نوع سرویس ، تعداد مسافرهای موجود در منو نصب می‌شود.

کامرانی عنوان کرد، نصب وب کیوسک یکی از راهکارها برای کنترل های لازم جهت حذف نیروی انسانی و جلوگیری از تخلف دلالان می‌باشد. 

نظر شما