شناسهٔ خبر: 60329 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان همدان خبر داد؛

تجهیز شدن نمازخانه ۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی در ایام اربعین

جلسه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از تجهیز و آماده سازی مساجد و نمازخانه ۳۲مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده در نشست دبیران اقامه نماز شورای حمل و نقل استان با اشاره به اینکه تمامی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان در مسیر تردد زائران حسینی به شکل شبانه روزی فعالیت دارند، اظهار داشت: زائران می‌توانند در صورت نیاز و مواقع اضطراری از فضاها و امکانات این مجتمع‌ها استفاده کنند.

وی بر پیگیری و نظارت بر کیفیت مساجد و نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی تأکید کرد و گفت: باز بودن مساجد و نمازخانه‌های بین راهی در زمان اوقات شرعی و پخش اذان در تمامی مراکز در دستور کار قرار گرفته است.

پناهنده ادامه داد: با توجه به پذیرش قبول خدمات از سوی صاحبان مجتمع ها لازم است در این ایام توجه به خدمات رسانی بیشتر شود.

وی ابراز خرسندی کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر با توجه به بازرسی‌ها و نظارت‌های انجام شده اصلاحات و بازنگری‌هایی در مساجد و نمازخانه های بین راهی شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان، تجهیز و آماده سازی مساجد و نمازخانه های بین راهی پایانه های مسافربری را از دیگر اقدامات انجام شده در ایام اربعین عنوان و خاطرنشان کرد: نظارت بر توقف اتوبوس های بین شهری در اوقات شرعی نماز برای خواندن نماز مسافران و زائران به ویژه نماز صبح و برخورد با رانندگان متخلف نیز در دستور کار است.

این مسئول بر فضاسازی محیطی این اماکن مذهبی با روش های گوناگون تأکید و تصریح کرد: با تمهيدات اتخاذ شده مجتمع هاي خدماتي رفاهي با تمام توان آماده خدمات رساني به زائران اباعبداله الحسين(ع) كه از سراسر كشور به استان همدان سفر مي كنند، خواهند بود.