شناسهٔ خبر: 60375 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

اسلامی در سمت‌های مدیریتی قبلی خود موفق عمل کرده است/ لزوم برگزاری جلسات بیشتر بین گزینه پیشنهادی وزارت راه و نمایندگان مجلس

سیدراضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، گفت: محمد اسلامی در سمت‌های مدیریتی قبلی خود موفق عمل کرده است و به نظر می‌رسد که در وزارت راه و شهرسازی نیز دستاوردهای خوبی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدراضی نوری، در خصوص معرفی محمد اسلامی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: اسلامی دارای سابقه فعالیت مرتبط در بخش های مختلف وزارت راه و شهرسازی  است و علاوه بر این به عنوان استاندار مازندران نیز فعالیت کرده است و این موارد نشان می‌دهد که از سابقه مدیریتی مناسبی برخوردار است.

وی گفت: تجربه مدیریتی او کمک خواهد کرد که در حوزه های مختلف به خصوص دریا و بندر به دستاوردهای خوبی برسیم و رونق سرمایه گذاری را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه احتمال کسب رای اعتماد محمد اسلامی به عنوان وزیر راه وشهرسازی از مجلس شورای اسلامی بالاست،   بیان کرد: در مدت اندک پیش رو باید جلسات بیشتری بین محمد اسلامی و سایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شود تا نمایندگان مردم از دیدگاه های وزیر پیشنهادی بیشتر مطلع شوند.

نماینده حوزه انتخابیه شوش در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: محمد اسلامی باید برنامه کامل خود را جهت تصدی وزارت راه و شهرسازی به طور کامل به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه کند.  

نظر شما