شناسهٔ خبر: 60488 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان همدان خبر داد؛

فعالیت شبانه‌روزی مرکز مدیریت راه‌های همدان در ایام اربعین

مصطفی پناهنده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از فعالیت شبانه‌روزی مرکز مدیریت راه‌ها، در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده در گفتگویی اظهار داشت: در ایام اربعین حسینی مرکز مدیریت راه‌ها به شکل شبانه‌روزی فعال بوده و از طریق ارتباطات تلفنی و بی‌سیم موانع موجود در راه‌ها، شناسایی و رفع می شود.

وی افزود: مرکز مدیریت راه‌های استان در زمینه محدودیت ترافیکی و چگونگی وضعیت محورها در این ایام اطلاع رسانی لازم را انجام داده و در صورت وقوع سوانح رانندگي علاوه بر مرکز مدیریت راهها اداره ایمنی نیر اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

پناهنده ابراز داشت: این اداره کل با همکاری پلیس راه استان، گشت‌های ۲۴ساعته راهداری، شرکت نفت، اورژانس، امداد خودرو و هلال احمر آمادگی لازم را برای تأمین ایمنی زائران دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه کنترل نامحسوس وسایل نقلیه در این ایام فعال است، خاطرنشان کرد: دوربین های کنترل و ثبت تخلف در سطح جاده‌های استان نصب‌شده که در کنترل ترافیک و سرعت خودروها نقش مهمی دارند.

این مسئول در ادامه با اشاره به فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی در این ایام یادآور شد: مدیران این مجتمع‌ها با برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، تأمین سوخت وسایل نقلیه ایام اربعین حسینی را بر عهده دارند.

نظر شما