شناسهٔ خبر: 60518 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

ثبت ۱۷ میلیون و ۴۹ هزار تردد در جاده های استان مرکزی

تریلی رئیس مرکز مدیریت راههای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در مهر ماه سال جاری تردد تعداد ۱۷ میلیون و ۴۹ هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان مرکزی به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی ،‌رئیس مرکز مدیریت راههای  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهارداشت: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۶۲ سامانه تردد شمار برخط در محورهای مواصلاتی استان مرکزی ، آمار کل تردد ثبت شده درمهر ماه سال جاری ۱۷ میلیون و ۴۹ هزار وسیله نقلیه بوده است که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰درصد رشد داشته است .

بردبار تصریح کرد: بیشترین میزان ترافیک در مهر ماه سال جاری مربوط به اراک- شازند  در رفت و برگشت با ثبت تردد ۷۸۹ هزار و ۲۶۵  وسیله نقلیه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

وی یادآورشد: از مجموع تردد شمارش شده استان تعداد ۴  میلیون و۱۵۲  هزار و ۴۳۳  تردد معادل ۲۵  درصد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان  مرکزی  اظهارداشت: بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین نسبت به كل تردد انجام شده را در محورهای اصفهان-دلیجان ،ازنا-شازند و ساوه- بوئین زهرا  عنوان کرد و افزود: محورهای شازند-اراک ، اراک-شازند، بروجرد - اراک پرترددترین محورهای استان درمهر ماه گزارش شده‌اند.

بردبار  اضافه کرد:  میانگین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در کشور  ۷  درصد است و همچنین میانگین سرعت این خورودهای عبوری ۸۴ کیلومتر بر ساعت از طریق سامانه ترددشماری بر خط گزارش شده است.

نظر شما