شناسهٔ خبر: 60548 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان خبر داد:

اعزام ناوگان حمل‌ونقل و راهداری برای مرزهای سه‌گانه/آماده‌باش شهرهای استان کردستان برای عبور زائران

راهپیمایی اربعین مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان، از اعزام و ارسال ناوگان حمل‌ونقل برای مرزهای سه‌گانه، فعال شدن گشت‌های راهداری، افزایش ساعات کاری معایه فنی و تردد مستمر امداد خودروها در طول جاده‌های استان خبر داد.

سیدالبرز حسینی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت اقدامات راهداری در محورهای این استان در خصوص تردد زائران اربعین توضیح داد: از مدت‌ها قبل جلسات لازم را با ارگان‌هایی که عضو کمیته حمل‌ونقل و سوخت هستند؛ مانند پلیس راه، شرکت نفت، هلال احمر، مرزبانی گمرک و همچنین با واحدهای ذیربط راهداری استان برگزار کردیم و برنامه‌ها اجرایی شد.

وی افزود: تقریبا از تمامی پتانسیل‌هایی که وجود دارد، مانند گشت‌های راهداری و اعزام و ارسال ناوگان  حمل‌ونقل برای مرزهای سه‌گانه، هم برای رفت و هم برگشت زائران که تقریبا از دیروز آغاز شده است، نیرو و کمک ارسال شده و مشکل خاصی در محورهای استان وجود ندارد.

حسینی اضافه کرد: با توجه به اینکه قرار بود مرز خسروی هم باز بشود و نشد، ولی تردد در محورها روان است و با پلیس راه و دستگاه‌های دیگر هماهنگ هستیم و تقریبا همه ارگان‌ها و نیروها در حالت آماده باش هستند.

 مدیرکل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان در ادامه توضیح داد: شهرستان‌هایی که در مسیر تردد زائران در استان هستد، به طور ویژه فعال شده‌اند. گشت‌های راهداری با چراغ‌های گردان در حال تردد هستد و ساعات کاری معایه فنی بیشتر شده است. امداد خودروها در طول جاده‌ها حضور دارند و به شرکت نفت نیز اعلام کرده‌ایم که سوخت کافی برای ناوگان داشته باشند./

نظر شما