شناسهٔ خبر: 60586 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

تاكيد بر استفاده از ظرفيت‌های موجود كشور برای خدمت به مردم/پیشنهاد تشکیل بنیاد توسعه مازندران

وزیر و آیت الله طبرسی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه هنوز از تمامی ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده نشده است ، گفت : باید با استفاده از این ظرفیت‌ها ، کاری کنیم تا مردم از لذت برخورداری از این برکات بهره‌مند شوند .

به گزارش  پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازی، مهندس محمد اسلامی روز سه‌شنبه 8 آبان 1397 در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود : ایران کشور قدرتمندی در برخورداری از ظرفیت های مختلف است که در این مدت کمتر از آنها استفاده شده است.

وی با تاکید بر این که استفاده درست و کامل از ظرفیت‌های موجود کشور می‌تواند سطح رضایتمندی مردم را افزایش دهد، گفت: استفاده از این ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف از جمله مسکن از دغدغه‌های رئیس‌جمهوری است.

وزیر راه و شهرسازی وجود پروژه های نیمه تمام در بخش راه از جمله راههای روستایی را از دغدغه های دوره وزارتش برشمرد و تاکید کرد: می بایست با اتخاذ تدابیر درست و مناسب این طرح ها را به سرانجام برسانیم.

 پیشنهاد تشکیل بنیاد توسعه مازندران

اسلامی که پیش از در دست گرفتن سکان وزارت راه و شهرسازی استاندار مازندران بود، از دوره حدود یک ساله استانداری به عنوان تجربه و خاطره خوب با مردم مازندران یاد کرد و گفت: مازندران برای توسعه و پیشرفت به فکر متفاوتی نیاز ندارد و در همین راهی که قدم گذاشته است این استان می تواند به پیشرفت و توسعه برسد.  

استاندار سابق مازندران از تشکیل بنیاد توسعه مازندران به عنوان ایده مناسب و اثرگذار برای تعالی و توسعه استان نام برد و افزود: با این بنیاد از طریق سهامی عام می توان از منابع مردم برای پیشرفت استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این دیدار از خدمت کردن به عنوان مهم ترین وظیفه مدیران نام برد و گفت: باید این رویه سرلوحه کار مسئولان قرار بگیرد.  

آیت الله نورالله طبرسی از زیر ساخت هایی نظیر راه به عنوان یکی از نیازهای مهم توسعه ای مازندران با توجه به گردشگرپذیر بودن استان نام برد و افزود: هر منطقه ای برای پیشرفت و توسعه به این زیر ساخت ها نیاز دارد و برای مازندران این نیاز بیشتر است.  

به گزارش استانداری مازندران، امام جمعه ساری ابراز امیدواری کرد که با حضور اسلامی به عنوان وزیر در وزارت راه و شهرسازی، زیرساخت های این بخش بویژه راهسازی در مازندران مورد توجه ویژه قرار گیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما