شناسهٔ خبر: 60658 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه وشهرسازی استان خبر داد:

انجام عملیات روکش آسفالت و راهداری محوری در بخش جویم لارستان

آسفالت عبدالله قهرمانی رییس اداره راه وشهرسازی از آغاز انجام عملیات روکش آسفالت و راهداری محوری در بخش جویم لارستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، عبدالله قهرمانی رییس اداره راه وشهرسازی جویم در خصوص آغاز عملیات روکش اسفالت بلغان - کاریان اظهار داشت: در حال حاضر عملیات روکش آسفالت روستای جویم خرده دره حدفاصل بلغان کاریان به طول ۴ کیلومتر و عرض ۷ متر در حال انجام است.

وی افزود این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در حال انجام  است که با بهره برداری از این پروژه مسیر تردد مردم روستاهای بلغان و کاریان را به مرکز بخش جویم و شهرستان لارستان هموار می سازد.

رییس اداره راه وشهرسازی جویم ادامه داد : یکی دیگر از پروژه های در حال انجام این اداره روکش آسفالت هرم به خرده دره به طول یک کیلومتر است.

عبدالله قهرمانی خاطر نشان کرد : یکی دیگر از اقدامات مهم این اداره اجرای عملیات راهداری محوری در راه روستایی چغان است که توسط راهداران پر تلاش این اداره به طول ۵ کیلومتر شروع شده است وبیش از ۳۵ هزار متر مکعب خاکریزی در این محور صورت گرفته است.

نظر شما