شناسهٔ خبر: 60683 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیركل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان انجام شد:

برگزاری مانور انسداد مسیر در گردنه ملااحمد نائین

مانور به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و برای ایجاد آمادگی بیشتر در اكیپ های راهداری استان اصفهان، مانور انسداد مسیر در گردنه ملااحمد نائین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری در حاشیه برگزاری مانور انسداد مسیر در گردنه ملااحمدنایین اظهار كرد: با توجه به موقعیت لجستیكی استان اصفهان و اهمیت تردد آرام و روان در شریان های اصلی و فرعی استان اصفهان، گردنه ملااحمد شهرستان نایین به عنوان یكی از محورهای پرتردد و مهم استان اصفهان برای انجام مانورانتخاب شد.

وی با بیان اینكه این مانور با صحنه سازی قیچی كردن یك دستگاه تریلر و مسدود شدن مسیر عبور و مرور در گردنه ملااحمد از ساعت ۱۱:۱۴ دقیقه آغاز شد، افزود: در این عملیات اكیپ های راهداری شهرستان نایین و شهرستان كوهپایه برای ایجاد مسیر دسترسی فرعی و هدایت خودروهای شخصی و عمومی به  این مسیر به محل اعزام شدند .

مدیركل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تصریح كرد: از زمان آغاز مانور كه با گزارش انحراف تریلر توسط یك راهدار مستقر در محل اعلام انجام شد، با تمام دستگاه های مرتبط اعم از اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای نایین؛اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان كوهپایه، آتش نشانی، هلال احمر، پلیس ۱۱۰،پلیس راه، مركز مدیریت راه های استان اصفهان، مدیركل مدیریت بحران استانداری اصفهان و اورژانس تماس گرفته شد.

وی ادامه داد: این مانور با حضور چهار اكیپ از اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان و با حضور عوامل سایر دستگاه ها در ساعت ۱۲:۰۲ دقیقه با پاكسازی كامل مسیر پایان یافت.

خضری هدف از برگزاری این مانور را ایجاد آمادگی بیشتر در عوامل راهداری استان اصفهان و همچنین آسیب شناسی روندهای موجود عنوان كرد و گفت: امروزه همه می دانیم، آماده باش تمام عوامل در اختیار دستگاه های مختلف برای خدمت رسانی در مواقع بحران یك انتخاب نیست بلكه یك ضرورت غیرقابل انكار است.

مدیركل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از برگزاری مانورهای مشابه در شهرستان های دیگر استان اصفهان در هفته پدافند غیرعامل خبر داد./

نظر شما