شناسهٔ خبر: 60711 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه‌آهن منطقه اراک:

خدمت‌رسانی روزانه ۶ الی ۸ قطار به بازگشت زائران اربعین از کرمانشاه/استقبال خوب زائران از قطارهای بازگشت مسیر ترکیبی مهران-کرمانشاه- تهران

جلال الدین کوکنار مدیرکل راه‌آهن منطقه اراک با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات برای هرچه بهتر خدمت‌رسانی ریلی در جهت بازگشت زائران اباعبدالله (ع)  در مسیر کرمانشاه دیده‌شده است گفت: در ایام بازگشت زائران اربعین روزانه ۶ الی ۸ قطار از کرمانشاه با ظرفیتی بالغ‌بر ۶۰۰ الی ۹۰۰ نفر به سمت تهران حرکت می‌کردند.

جلال‌الدین کو کنار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به استقبال خوب زائران از مسیر ریلی ترکیبی مهران – کرمانشاه - تهران گفت: تمام قطارهای با حداکثر ظرفیت و توان با صندلی‌های کاملاً اشغال‌شده  به‌سوی مقاصد پیش‌بینی‌شده حرکت کردند.

وی در رابطه با مشکلات ترافیکی و تأخیر قطارهای این مسیر نیز گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شده بود و با توجه به مشکلات ترافیکی مسیر جاده‌ای مهران به کرمانشاه برخی از قطارها با تأخیر مواجه می‌شدند که البته در سیر قطارهای این مسیر مشکل خاصی به وجود نیاورد.

کو کنار با تأکید بر اینکه تمامی مسافران دارای بلیت ریلی با قطار به‌سوی مقاصد خود رهسپار شده‌اند افزود: به دلیل مسائلی که در بالا اشاره شد در برخی از مواقع زمانی قطارهای فوق‌العاده‌ای پیش‌بینی‌شده بود که افرادی که بلیت قطار در دست داشتند ولی در ساعت مقرر امکان حضور را نداشتند با این قطار فوق‌العاده به مقصد رهسپار شوند همچنین برخی دیگر از زائران با همان بلیت در قطار برنامه‌ای نوبت بعد به تهران اعزام شدند.

وی میزان قطارهای مسیر ترکیبی مهران-کرمانشاه- تهران را ۶ الی ۸ قطار در روز عنوان کرد و گفت: این قطارها همگی با تمام ظرفیت خود که عددی بالغ‌بر ۶۰۰  الی ۹۰۰ نفر است در این مسیر به خدمت‌رسانی مشغول هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما