شناسهٔ خبر: 60729 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان صورت گرفت:

معارفه منتخبین هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

معارفه آئین تکریم و معارفه هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظان مهندسی ساختمان لرستان عصر امروز شنبه دوازدهم آبان ماه ۱۳۹۷ در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان ، آئین تکریم و معارفه هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظان مهندسی ساختمان لرستان عصر امروز شنبه دوازدهم آبان ماه ۱۳۹۷در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه خالقی مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان با ارائه گزارشی اجمالی از روند برگزاری انتخابات بر لزوم نظارت هرچه بهتر بر قوانین و مقررات ملی ساختمان در حوزه ساخت و ساز و نظم و انضباط شهری تاکید کردند.

در ادامه نیز مرادپور معاون عمرانی استانداری لرستان ضمن تبریک به منتخبین این دوره از انتخابات ، بر لزوم اخلاقمداری ، حفظ حقوق شهروندان ، جایگاه و شان مهندس در جامعه و توجه هر چه بیشتر بر اجرای قوانین و مقررات ملی ساختمان تاکید کردند.

در پایان ضمن تقدیر از عوامل اجرایی برگزاری این دوره از انتخابات ، اعتبارنامه منتخبین هشتمین دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان به آنها اعطا شد.

نظر شما