شناسهٔ خبر: 60867 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها خبر داد:

افتتاح رادار کوشک بزم تهران در آینده نزدیک

مه‌آبادي مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آماده افتتاح بودن بسیاری از پروژه‌های این شرکت خبر داد و گفت: رادار کوشک‌بزم تهران در اینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

رحمت‌اله مه‌آبادی، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره برنامه این شرکت در دوران وزارت اسلامی گفت: برنامه‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ملی است و در چهارچوب اسناد بالادستی تدوین می‌شود. با جابحایی افراد، اسناد جابجا نمی‌شوند.

وی ادامه داد: امکان دارد وزیر محترم جدید بر انجام برخی امور و تسریع آن‌ها تاکید داشته باشد. ممکن است برخی اولویت‌ها جابجا شوند. اما ما برنامه‌های خود را ادامه می‌دهیم.

مه‌آبادی به پروژه‌های در حال افتتاح این شرکت اشاره کرد و گفت: بسیاری از پروژه‌‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نوبت افتتاح رسمی قرار دارند.

وی افزود: برنامه‌ها طبق زمانبندی پیشین پیش می‌رود. از آنجایی که آقای اسلامی به خانواده حمل‌ونقل هوایی تعلق دارند، ممکن است برخی برنامه‌ها تسریع شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران همچنین در ارتباط با رادار کوشک‌بزم تهران گفت: رادار تهران به زودی با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود.

نظر شما