شناسهٔ خبر: 61000 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم خبر داد:

ترابری دریایی ۳۳۳ هزار نفر سفر در بنادر قشم طی تعطیلات نیمه آبان

ترابری دریایی مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از ترابری دریایی بیش از ۳۳۳ هزار نفر در بنادر این جزیره طی تعطیلات سه روزه نیمه آبان ماه جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، علی اشتری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در تعطیلات سه روزه  ۱۵ لغایت ۱۸ آبانماه جاری، ترابری ۳۳۳ هزار و۵۹۶ نفر سفر از طریق بنادر قشم به ثبت رسید.

وی افزود: از این تعداد، ۲۸۶ هزار و۱۶۴نفر سفر از طریق بنادر لافت و پهل و ۴۷ هزار و ۴۳۲ نفر سفر با تردد ۶۱۷ بار سفر دریایی شناورها از طریق بندر شهید ذاکری قشم انجام شد.

به گفته اشتری، طی این دوره زمانی سه روزه، ۲۸ هزار و ۸۸ دستگاه خودرو با تردد یکهزار و ۴۳۹ فروند شناور لندینگ کرافت از طریق بنادر لافت و پهل جابجا شد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم همچنین از جابجایی ۳۴هزار و ۳۷ نفر گردشگر با تردد یکهزار و ۵۹۱ فروند شناور تفریحی از طریق مبادی گردشگری این جزیره خبر داد.

وی در پایان تصریح کرد: خدمات رسانی به این حجم از مسافرین و گردشگران، با فعالیت شبانه روزی کارکنان بنادر و دریانوردی قشم در این ایام تعطیل صورت گرفته است. 

نظر شما