شناسهٔ خبر: 61129 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پيام تبريک معاون عمليات هوانوردی به مناسبت روز جهانی الکترونيک هواپيمايی

سعید اکبری معاون عمليات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران در پيامی خطاب به مديرکل ارتباطات و ناوبری هوايی و همکارانش فرارسيدن روز جهانی الکترونيک هواپيمايی را تبريک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران، سعيد اكبري در اين پيام با اشاره به نامگذاري ۱۲ نوامبر به روز الكترونيك هواپيمايي آورده است: شايد بتوان به اين بهانه فرصت را مغتنم دانسته و خدمات بخش قابل توجهي از اركان عمليات هوانوردي را به ياد آوريم، همان پرسنل سخت كوش و فهيمي كه در اقصي نقاط كشور، نقاط سخت و دشوار و در سايت هاي ناوبري صعب العبور با همه كمبودها و كاستي ها معناگر فرهنگ ايثارگري هستند.

وي افزوده است: اينان به تاسي از پيشكسوتان خود جهادگر واقعي عرصه ارتباطات هستند به اين سبب در هوانوردي امروز نقش بي بديل و جايگاه ATSEP در توسعه زيرساخت ارتباطات هوانوردي بر كسي پوشيده نيست.

سعيد اكبري در ادامه با اشاره به حديثي از امام سجاد(ع) كه «حق كسي كه صاحب نيكي برتوست اين است كه سپاسگزار او باشي و كار نيك او را ياد كني و خالصانه بين خود و خدايت در حق او دعا كني و گفتار نيك درباره اش داشته باشي» از تلاش ها و مساعي كاركنان حوزه ارتباطات و ناوبری هوايی تشكر و قدردانی كرده است.