شناسهٔ خبر: 61209 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

بازنگری طرح جامع همدان به موقع تمام می شود

محمودرضا عراقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه بازنگری طرح جامع همدان از طرح‌هایی بود که توسط نمایندگان به شدت پیگیری می‌شد، گفت: به علت معضلات حاشیه‌نشینی که در همدان وجود داشت، تصمیم بر بازنگری طرح جامع شهر همدان گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمودرضا عراقی در آئین تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی همدان اظهار کرد: بازنگری طرح جامع شهر همدان در حالی انجام شد که عکس هوایی همدان نیز تهیه می‌شد که برای نخستین‌بار طرح جامع با نقشه های جدید اتفاق افتاد و می توان گفت بازنگری این طرح با مدت قراردادی که بسته شده بود به موقع تمام می شود.

وی گفت: نباید در اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای عجله کرد بلکه باید در زمان مناسب این طرح‌ها را به نتیجه کمی و کیفی رساند که طرح‌های حوزه راه‌ و شهر‌سازی هم این خصوصیت را دارد.

وی با اشاره به اینکه راه‌آهن در زمان فرهاد فرزانه، مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان عملیاتی شد، ادامه داد: باحضور وزیر و تأکید رئیس جمهور یک عزم ملی و استانی انجام شد و کار باقیمانده با سرعت بالایی صورت گرفت.

عراقی در پایان گفت: در مدیریت ارشدیت و مرشدیت بسیار مهم است یعنی یک مدیر باید از نظر تخصصی قوی باشد و کاری کند که از همه نیروها با همدلی حداکثر کار را داشته باشد.