شناسهٔ خبر: 61403 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

روحانی در فرودگاه خوی:

پروژه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی و راه‌آهن استان آذربایجان غربی افتتاح  می‌شوند

حسن روحانی رئیس‌جمهور گفت:در سفر به خوی پروژه‌های مهمی ازجمله بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی و همچنین در ارومیه پروژه راه‌آهن را افتتاح خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در سفر به استان آذربایجان غربی در بدو ورود به فرودگاه شهرستان خوی، اظهار داشت: امیدواریم در این سفر طرح‌ها و پروژه‌هایی که درگذشته مصوب شده را موردبررسی قرار دهیم و اگر طرحی باقی‌مانده است را تکمیل کنیم. ما همچنین طرح‌ها و پروژه‌هایی که مدنظر است را در شورای اداری به تصویب خواهیم رساند.

روحانی تأکید کرد: ما در سفر به خوی پروژه‌های مهمی ازجمله بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی و همچنین در ارومیه پروژه راه‌آهن را افتتاح خواهیم کرد.

لازم به ذکر است دکتر روحانی در سفر یک‌روزه خود به آذربایجان در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی و درمانی ازجمله راه‌آهن مراغه - ارومیه  که باعث آغاز سفر شهروندان ارومیه‌ای با استفاده از خط ریلی می‌شود همچنین، بهره‌برداری از طرح‌های درمانی در شهرهای ارومیه و خوی در راستای ارائه خدمات به شهروندان ازجمله طرح‌های در نظر گرفته‌شده برای سفر رئیس‌جمهوری به این استان است.

نخستین دور سفر استانی دکتر حسن روحانی به آذربایجان غربی در اواسط خردادماه سال ۱۳۹۵ انجام شد که در آن ۱۷ هزار میلیارد ریال طرح به تصویب رسید که نزدیک به ۸۰ درصد آن تاکنون اجرایی شده است.

نظر شما