شناسهٔ خبر: 61490 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

سعيد پيروزفر سرپرست دفتر مدیریت پروژه‌هاي شركت ساخت اعلام کرد:

ارسال الکترونیکی صورت وضعیت‌هاي پروژه ها از آذرماه

سر در ساختمان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور سرپرست دفتر مدیریت پروژه‌ها خبر داد: در راستای تحقق دولت الکترونیک، سامانه الکترونیکی صورت وضعیت‌ها( پی وب) راه‌اندازی و در اولین جلسه آموزشی مقرر شد از اواخرآذر ماه سالجاری کلیه صورت وضعیت‌ قرارداد‌های جاری از طریق این سامانه ارسال و رسیدگی شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور، سعید پیروز‌فر از برگزاری اولین جلسه آموزشی سامانه الکترونیکی صورت وضعیت‌ها (پی وب) خبرداد و گفت:‌ این جلسه با محوریت دفتر مدیریت پروژه‌ها و با حضور مدیران و مجریان معاونت آزادراه‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذار، پیمانکاران و مشاوران برگزار شد و بخش‌های مختلف این سامانه با بررسی امکانات و بخش های مختلف آن به نمایش درآمد.

وی افزود:‌ براساس قانون برنامه ششم توسعه، دستگاه‌های اجرایی کشور موظف هستند تا برنامه‌‌ها و اهداف خود را همسو با شاخص‌های توسعه دولت الکترونیک اجرا کنند و در همین راستا سامانه الکترونیکی صورت وضعیت‌ها در دسترس خواهد بود تا ضمن رعایت حقوق شهروندی پیمانکاران و مشاوران، بانک اطلاعاتی متمرکزی از پروژه‌ها ایجاد شود و از حضور فیزیکی و اتلاف وقت و انرژی نیز جلوگیری به عمل آید.

سرپرست دفتر مدیریت پروژه‌ها با بررسی شرایط عملیاتی شدن این سامانه با توجه به تجربیات سال‌های قبل تاکید کرد: در سنوات گذشته با پایلوت کردن چند قرارداد از حوزه‌های راه، آزادراه و راه‌آهن و بررسی نرم‌افزار‌های برتر در این حوزه و انتخاب بهترین گزینه‌ها، این سامانه راه‌اندازی  و در دسترس قرار گرفت.

پیروزفر در ادامه اعلام کرد: ‌بر این اساس ظرف مدت یک هفته کلیه فرآیندها برای هر قرارداد تهیه می‌شود و از اواخر آذرماه سالجاری مقرر است کلیه صورت وضعیت‌ قرارداد‌های جاری از طریق سامانه "پی وب" ارسال شود.

لازم به ذكر است كه این جلسات آموزشی برای هر معاونت و ادارات کل اجرایی به صورت جداگانه برگزار و  پس از ارائه پیش نمایش سامانه، موضوعات مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. همچنین در پایان به شرکت‌ کنندگان گواهی آموزشی نیز اعطا خواهد شد.

نظر شما