شناسهٔ خبر: 61635 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان گلستان بیان کرد:

نیاز به تعامل، سازنده و تلاش مضاعف در حوزه ساخت و ساز استان گلستان

جلسه مدیركل راه و شهرسازی گلستان گفت: برای حركت صحیح و دستیابی به نیازهاو رضایتمندی خدمت گیرندگان ورسیدن به ساخت و ساز مطلوب به همكاری و تعامل بیشتر كاری وتلاش مضاعف در عرصه ساخت و ساز استان نیاز داریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی مدیركل راه وشهرسازی استان در دیدار با اعضای جدید هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان را از بدنه مجموعه راه و شهرسازی می‌دانیم و امیدواریم با همت اعضای جدید هیات مدیره و عملکرد مضاعف در راستای رشد سازمانی قدم برداشته شود.

وی با اشاره به وضعیت کنونی سازمان در نحوه ارائه خدمات مهندسی افزود: روند اجرای شیوه نامه جدید ابلاغی به شکلی رقم خورد که امروز شاهد کندی در ارائه خدمات سازمان هستیم که امیدواریم دست در دست هم و با وحدت رویه و ارائه نظرات کارشناسی در جهت اصلاح و ارتقاء آن به نتایج دلخواه دست یابیم و شاهد ارتقاء و سرعت در خدمات باشیم.

وی در انتها ضمن توصیه در ارائه خدمات هرچه بهتر به مهندسان اهمیت ویژه مقوله های آموزشی و به روز رسانی علمی مهندسان و تسریع در ارائه خدمات مهندسی را یادآورشد.

حسین ویزواری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان: در این دیدار ضمن تقدیر از نحوه برگزاری انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره بیان داشت : برگزاری انتخابات در فضایی سالم و افزایش حوزه های انتخاباتی در جهت مشارکت همه مهندسان استان , احترام به جامعه مهندسی ساختمان بوده است.

وی افزود:با اجرای شیوه نامه جدید تغییرات گسترده ای در رویه اداری و ارائه خدمات مهندسی را شاهد هستیم که موجب بروز مشکلات برای سازمان شده است.

ویزواری باز بینی در تعرفه خدمات مهندسی و کاهش زمان صدور، تمدید و ارتقاء پروانه مهندسان را از جمله دغدغه های سازمان عنوان نمود.

در این جلسه دیگر اعضای هیات مدیره نیز نقطه نظرات خود را بیان نموده و طرفین در خصوص موارد مطروحه به بحث و گفتگو و ارائه راهکار مناسب پرداختند.

 لازم به ذکر است که حکم ۱۱ عضو اصلی و ۵ عضو علی البدل هیات مدیره دور هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در ۴ رشته،  بعد از برگزاری انتخابات در روز سه شنبه، ۱۰ مهرماه ۹۷ در گرگان(اداره کل فنی و حرفه ای ) و ۴ شهرستان شامل بندرترکمن (اداره راه و شهرسازی بندرترکمن) ، علی آباد کتول (دانشگاه آزاد اسلامی) ، گنبد (دانشگاه آزاد اسلامی ) و کلاله (اداره فنی و حرفه ای ) در سالجاری و پس از تایید هیات نظارت استان با امضای وزیر راه و شهرسازی به آنان اعطا شد.

نظر شما