شناسهٔ خبر: 61810 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح كرد:

اعلام زمان نهایی افتتاح بیمارستان قائم(عج) تويسركان نیازمند هماهنگی با وزارت بهداشت است

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تجهیز و تکمیل بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی قائم(عج) تویسرکان بايد در يك زمان انجام شود، گفت: اعلام زمان نهایی افتتاح بیمارستان قائم(عج) تويسركان نیازمند هماهنگی با وزارت بهداشت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان،محمد‌جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی با همراهی نماینده مردم تویسرکان در مجلس، مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرماندار این شهرستان از بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی قائم(عج) در حال احداث بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به پیشرفت ۸۵ درصدی این بیمارستان اظهار کرد: طراحی ابتدایی این بیمارستان برای ۹۶ تختخواب بود که طی زمان با توجه به نیاز تویسرکان و پیگیری‌های مسئولان شهرستان و استان یک طبقه به این بیمارستان اضافه و تعداد تخت‌ها به ۱۵۴ تخت افزایش دادیم.

علیزاده با بیان اینکه بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی قائم(عج) تویسرکان یک بیمارستان جنرال است افزود: این بیمارستان به تمام تخصص‌های پایه که نیاز هر شهر، منطقه و بخشی است نظیر جراحی، داخلی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان مجهز شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ تخت مراقبت‌های ویژه برای بیمارستان قائم(عج) تویسرکان با توجه به نیاز این شهرستان و بعد مسافتی که با استان دارد، دیده شده است، بیان کرد: خدمات اورژانسی با ۱۳ تخت و حتی بخش دیالیز که در طرح نبود را توانستیم با ۱۰ تخت اضافه کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی زمان اتمام این طرح را موکول به جلسه تکمیلی نماینده و فرماندار شهرستان در وزارت بهداشت ودرمان کرد و افزود: برای این بیمارستان بیش از۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

نماینده مردم تویسرکان نیز در این بازدید گفت: برای اتمام پروژه نیاز به نصب تجهیزات بیمارستانی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان است که در این زمینه ابتدای سال با معاون وزیر بهداشت نشستی برای تامین مالی برگزار شد.

مفتح افزود: با توجه به برنامه ریزی‌ها ، وسایل و تجهیزات ساختمانی مدتها قبل خریداری شد و همین مسئله موجب ذخیره شدن اعتبارات بسیاری شد.

مومیوند ، فرماندارتویسرکان نیزبا بیان اینکه امروز در مورد تکمیل و توسعه زیرساختها همچون آب ، برق و تلفن و به ویژه گازرسانی برنامه ریزی و موصوبات مهمی اتخاذ شد ، از ایجاد پد هلیکوپتر که یکی از نیازهای اصلی این شهرستان بود در کنار ساختمان بیمارستان خبر داد.

نظر شما