شناسهٔ خبر: 61826 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون فرماندار , سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن؛

ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهرستان بهشهر برگزار شد

جلسه ستاد شهرستانی بازآفرینی شهری پایدار شهرستان بهشهر با حضور معاون فرماندار , سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن و سایر اعضای عضو ستاد در سالن جلسات فرمانداری بهشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، ثباتی سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن تشکیل ستادهای بازآفرینی و کارگروههای ذیل ستاد مذکور در راستای تعامل و همسویی دستگاهها جهت رسیدن به اهداف پیش رو را ضروری دانستند و تاکید نمود کلیه ارگانها و دستگاه ها انرژی خود را در دو محله شناسایی شده صرف کنند تا نتیجه بهتری را شاهد باشیم .

در ادامه این جلسه مسیح ناصحی رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر یادآور شد : بازآفرینی شهری پایدار از مهمترین اهداف برنامه ششم توسعه و سند ملی راهبردی احیا، بهسازی، نوسازی و توانمند سازی بافت های فرسوده و ناکارامد شهری است و توانمندسازی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و تشریک مساعی برای تحقق این امر لازم و ضروری است .

رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر عنوان کرد: تقریبا ۵۰۰ هکتار از اراضی شهر بهشهر که شامل ۷ محله می باشد جزء محلات هدف بازآفرینی شهری قرار می گیرد و محلات کوهی خیل و قنبر آباد با توجه به معضلات اجتماعی و کالبدی که در این دو محله شاهدیم در اولویت اول بازآفرینی قرار دارند.

در پایان جلسه با اشاره به اهمیت نقش مردم، مشارکت مردمی و نهادهای مدنی در راستای بازآفرینی شهری پایدار و ارتقاء زندگی در محلات هدف را بسیار مهم دانستند.

نظر شما