شناسهٔ خبر: 61849 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت گرفت:

برگزاری نخستین کنفرانس ملی ایمنی راه‌های کشور در کرمان

محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از برگزاری نخستین کنفرانس ملی ایمنی راه‌های کشور در استان کرمان خبر داد و گفت: امروز نیاز داریم تا افکار عمومی جامعه را برای ارتقای فرهنگ ترافیکی بسیج کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ، محمدمهدی بلوردی در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان کرمان که با حضور معاون امور عمرانی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد با بیان اینکه سال گذشته ۷۶۰ نفر فوتی بر اثر تصادفات در استان داشتیم اظهار داشت: استان کرمان با افزایش ۲۳.۴ درصدی در رتبه دوم کشور در زمینه تلفات جاده‌ای قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال جاری ۱۰.۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش تلفات جاده‌ای را داشتیم گفت: این در حالی است که ۲۲ درصد افزایش تردد در جاده‌ها را داشتیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان اینکه تحلیل خوبی توسط کمیسیون ایمنی راه‌ها از مشکلات سال گذشته ارائه شده است عنوان کرد: همین امر باعث کاهش تلفات امسال شده است.

وی با بیان اینکه نخستین کنفرانس ملی ایمنی راه‌های کشور در استان کرمان برگزار می‌شود گفت: امیدواریم که برگزاری چنین برنامه‌هایی در جهت ارتقای فرهنگ عمومی در این حوزه و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای موثر باشد.

بلوردی با اشاره به اینکه کرمان همیشه منشا شروع کارهای بزرگ و خوب بوده است افزود: امروز نیاز داریم تا افکار عمومی جامعه را برای ارتقای فرهنگ ترافیکی بسیج کنیم.