شناسهٔ خبر: 61899 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی استان مرکزی خبر داد :

رفع تصرف ۲۷۵هزار ۵۰ مترمربع به ارزش ۱۶هزار ۳۰ میلیون ریال در آبان ماه سال جاری

رفع تصرف علی اکبر مرادی از رفع تصرف اراضی ملی به میزان ۲۷۵ هزار ۵۰ مترمربعو ارزش ۱۶هزار ۳۰ میلیونریالدر آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، علی اکبر مرادی فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی مرکزی افزود: در راستای حفظ حقوق بیت المال در زمینه املاک وبا اقدامات انجام شده ازطرف یگان حفاظت وهمکاری معاونت املاک وحقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی و ادارات راه و شهرسازی شهرستانها، رفع تصرف فوری اراضی ملی به میزان ۲۷۱هزار ۵۰ مترمربع و ارزش ۱۵هزار ۷۹۰ میلیون ریال و اجرای حکم قضایی به میزان ۴۰۰۰ مترمربع  به ارزش ریالی ۲۴۰ میلیون ریال در سطح استان انجام شد.

وی متذکر شد: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی وظیفه حفظ و حراست از زمین های دولتی را بر عهده داشته و با متصرفان غیرقانونی برخورد قاطع خواهد کرد و به طور مستمر بر اراضی ملی نظارت و گشت زنی داردو اجازه هیچ گونه دخل، تصرف، تجاوز و ساخت و ساز غیر مجاز را به افراد سودجو و فرصت طلب را نمی دهد.

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان مرکزی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و یا اطلاع از تصرفات غیرقانونی اراضی ملی مراتب رابه یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی به شماره۳۳۱۳۷۲۸۱-۰۸۶ اطلاع دهند.

نظر شما