شناسهٔ خبر: 62088 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهرستان مطرح شد:

ضرورت بازآفرینی ۹۲ هکتار بافت ناکارآمد و فاقد محدوده اسکان غیر رسمی فاروج

جلسه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فاروج در اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار این شهرستان گفت: شهر فاروج دارای ۹۲ هکتار بافت ناکارآمد میانی مصوب و فاقد محدوده اسکان غیر رسمی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی‌ اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی سجاد ابراهیمی رئیس اداره راه و شهرسازی فاروج از تشکیل اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهرستان فاروج با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان خبرداد.

وی افزود: در ابتدا جناب آقای عمادیانفر سرپرست محترم معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل به تشریح سند ملی و آیین نامه های اجرایی آن برای حضار جلسه پرداخت.

در ادامه جناب آقای صادق ،سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد شهرستان فاروج  تاکید کرد: بازآفرینی برنامه‌ای کامل و جامع است که اجرای دقیق آن می‌تواند مشکلات و کاستی‌های بافت فرسوده را مرتفع نماید.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فاروج در پایان اضافه کرد :در این جلسه مقرر شد جهت استفاده از مزایا و اعتبارات بازآفرینی شهری شهرداری فاروج از محل اعتیارات داخلی نسبت به انجام مطالعات توسط مشاور ذیصلاح با هماهنگی این اداره کل اقدام نماید.