به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل و نقل جادهای استان هرمزگان ، عبدالهاشم حسن نیا با حضور در اداره كل راهداری و حمل و نقل جادهای به افتتاح وب كیوسك میز خدمت كه در جهت رفاه بیشتر ارباب رجوع ها طراحی شده بود اقدام كرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای كشور گفت: طبق بخشنامه از رئیس جمهور محترم و میزان تحقق قطع ارتباط ارباب رجوع و كارمندان از طریق استقرار میز خدمت الكترونیكی در واحدهای عملیاتی از تاریخ ۹۷/۱۰/۱ مورد ارزیابی قرار گرفت و میز خدمت برای ارائه راحتتر خدمات به ارباب رجوع و انجام حقوق شهروندی در نظام اداری است.
این مقام مسئول افزود :هدف از این امر تكریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، و رضایتمندی مردم از اداره و ارتقاء سلامت اداری است.
مدیر كل راهداری و حمل و نقل جادهای استان هرمزگان گفت: قابلیتها و شاخصهای مورد ارزیابی در میز خدمات الكترونیكی دستگاه عبارتند از: قابلیت پذیرش درخواست خدمت به صورت الكترونیكی و قابلیت بارگذاری الكترونیكی مدارك مربوط به درخواست خدمت، قابلیت ارائه رسید الكترونیكی و تعیین زمان و صدور پاسخ خدمات، قابلیت ارائه الكترونیكی كد رهگیری منحصر به فرد به درخواست خدمت در لحظه پذیرش درخواست خدمت، قابلیت فراهم نمودن امكان رهگیری الكترونیكی مراحل گردش كار خدمت توسط ارباب رجوع ، قابلیت ارائه پاسخ خدمت به صورت الكترونیكی به ارباب رجوع، قابلیت تعامل الكترونیكی با ارباب رجوع در مراحل مختلف انجام كار و دریافت نظر ارباب رجوع به صورت الكترونیكی
در پایان داریوش باقرجوان عنوان كرد: امید است این امر باعث تقویت حقوق شهروندی و افزایش رضایتمندی مردم از اداره كل راهداری و حمل و نقل جادهای باشد.