شناسهٔ خبر: 62106 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری همدان خبر داد؛

توزیع حدود ۱۳ هزار لاستیک ویژه ناوگان باری استان همدان

مصطفی پناهنده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از توزیع ۱۲ هزار و ۹۸۴ حلقه لاستیک ویژه ناوگان باری فعال استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده در گفتگویی با اشاره به اینکه مدیریت در توزیع لاستیک با توجه به مشکلاتی موجود، نیازمند تعامل و دقت نظر است، اظهار داشت: ۱۳ هزار و ۵۰۰ ناوگان باری فعال در استان وجود دارد که طبق برنامه کشوری مقرر شده است با در نظر گرفتن اولویت و ضوابط اعلام شده لاستیک ناوگان تأمین شود.

وی با اشاره به اینکه ممکن است اعتراضاتی در خصوص توزیع لاستیک وجود داشته باشد، افزود: توجه به بخش مسافری از اهمیت خاصی برخوردار است و انجمن ها باید دقت کافی را در این زمینه داشته باشند.

پناهنده با تأکید بر اینکه در شهرستان ها تعادل در توزیع باید رعایت شود، تصریح کرد: در این امر برای رعایت عدالت، دقت نظر کافی ضروری و لازم است.

وی ادامه داد: با توجه به دوره پنج ماهه توزیع، در اوائل به علت عدم اشرافیت موارد، ضعف وجود داشت که با درایت و توزیع سامانه ای در حال حاضر با تعامل مناسب سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هیچ مورد ضعفی وجود ندارد.

مدیرکل راهداری استان خاطرنشان کرد: توزیع روزانه لاستیک بر اساس سهمیه کشوری مشخص و در استان نیز مدیریت می شود.

وی اذعان داشت: در هر کار جمعی حدود ۳ درصد نارضایتی وجود دارد و ما با افتخار اعلام می کنیم درصد نارضایتی در امر لاستیک توزیع شده بسیار اندک است.

این مسئول با بیان اینکه سامانه توزیع لاستیک به شکل الکترونیکی است، یادآور شد: بر اساس میزان پیمایش و شماره هوشمند ناوگان، نوبت دهی به شکل سیستمی انجام می شود.

پناهنده ابراز داشت: مرحله دوم توزیع لاستیک آغاز شده و با توجه به اهمیت بخش مسافر ثبت نام ۲۶۰راننده برای تحویل لاستیک مرحله دوم نیز انجام خواهد شد.