شناسهٔ خبر: 62117 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی

جشن بزرگداشت همزمان روز دانشجو، روز جهانی هواپیمایی کشوری و هفتادمین سالگرد تاسیس دانشکده صنعت هواپیمایی برپا شد

دانشکده صنعت هواپیمایی با حضور رییس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در مراسمی که در دانشکده صنعت هواپیمایی برگزار شد، روز دانشجو، روز جهانی هواپیمایی کشوری و هفتادمین سالگرد تاسیس این دانشکده گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در مراسمی که بعد از ظهر امروز (یکشنبه ۱۸ آذر) در دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری برگزار شد، روز دانشجو، روز جهانی هواپیمایی کشوری و هفتادمین سالگرد تاسیس این دانشکده به طور همزمان گرامی داشته شد.

در این مراسم که به همت دانشجویان این دانشکده برگزار شد، علی عابدزاده، رییس سازمان هواپیمایی کشوری و معاون وزیر راه و شهرسازی، رحمت‌اله مه‌آبادی، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و همچنین پیشکسوتانی همچون پروفسور اردکانی، پدر علم هواشناسی ایران و دکتر انصاری، از اساتید برجسته تعمیر و نگهداری هواپیما حضور داشتند. همچنین پروفسور اردکانی در این مراسم ضمن درخواست از مسئولان برای حراست از دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری، از ارائه پیشنهادهایی برای تبدیل این دانشکده به دانشگاه خبر داد.

گفتنی است دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری، از زیرمجموعه‌های سازمان هواپیمایی کشوری است که در چهار رشته الکترونیک هوانوردی، مخابرات هوانوردی، ناوبری و تعمیر و نگهداری هواپیما به تربیت دانشجو می‌پردازد.