شناسهٔ خبر: 62120 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی لارستان صورت گرفت:

برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان گراش

تودیع و معارفه مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان گراش در محل فرمانداری این شهرستان و با حضور مسئولین و جمعی از معتمدین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان گراش در محل فرمانداری این شهرستان و با حضور مسئولین و جمعی از معتمدین برگزار شد.

در این مراسم با صدور حکمی از سوی باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ، رهام سلیمانی  به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی گراش منصوب و از از خدمات ارزنده و تلاش های خستگی ناپذیر مهندس محمدباقر تنهایی پور رییس پیشین این اداره در طول دوره مسئولیت خود که منشا اقدامات مفید بوده اند، تشکر و قدردانی کرد.

رهام سلیمانی سرپرست جدید اداره راه وشهرسازی گراش نیز در این مراسم، ضمن بیان خلاصه ای از سوابق مدیریتی خود، تلاش جهت ایجاد محیطی آرام و مناسب برای رسیدن به اهداف مورد نظر اداره کل را ضروری دانست و گفت: تلاش خواهیم کرددر مدت حضور در این شهرستان با مشورت و مشارکت و تعامل بین دستگاه های اجرایی شهرستان برآیند خوبی را به نمایش بگذاریم.

رهام سلیمانی پیش از این در کارنامه کاری خود ریاست اداره راه و شهرسازی شهرستان لارستان ، خنج و مهر را تجربه کرده و هم اکنون به عنوان سرپرست در اداره راه و شهرسازی شهرستان گراش منصوب شده است.

در پایان این مراسم، از سوی فرماندارشهرستان گراش لوح تقدیری به محمدباقر تنهایی پور اهدا و برای ایشان در مسئولیت جدید در اداره کل راه و شهرسازی لارستان آرزوی موفقیت کردند.

نظر شما