شناسهٔ خبر: 62240 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان در جلسه شورای اداری عنوان نمود:

اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت نخست اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران

جلسه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان در جلسه شورای اداری اتمام پروژه‌های نیمه تمام در حوزه راه و شهرسازی را اولویت نخست دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، مدیر کل راه و شهرسازی استان درنشست خود با رؤسای ادارات تابعه این اداره كل خواستار تسریع هر چه بیشتر در اجرای فعالیت‌های این اداره کل و تلاش برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام شد و عنوان نمود: سرعت در عملیات، کنترل در روند اجرایی و هچنین کیفیت عملیات سه عنصر مهم در فعالیت‌های راه و شهرسازی استان در بخش‌های مختلف می‌باشد.

سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به لزوم تعامل روسای ادارات در حوزه کاری خود یادآور شد: روسای ادارات باید ارتباط موثر با مسئولین شهرستانی،شهرداران و نمایندگان داشته و با درایت و تیزبینی از این ارتباطات برای دستیابی به اهداف راه و شهرسازی بهره گیری نمایند.

وی خاطرنشان ساخت مهمترین عاملی که می تواند در تسریع و پیشرفت هر پروژه‌ای موثر باشد،نظارت دقیق و حضور فعال است، لذا از همه مدیران و روسات ادارات تابعه و ستادی درخواست دارد تا این مسئله مهم را در اولویت اصلی کار خود لحاظ کنند.

نظری بر انجام خدمتی خالصانه كه رضای خدای متعال را به دنبال داشته تاكید و از تمامی روسای خواست علاوه بر دفاع از شخصیت و جایگاه این اداره كل، اقتدار در مدیریت،صرفه جویی در هزینه‌ها و تعامل با دیگر دستگاه‌های اجرایی را در دستوركار خود قراردهند.

گفتنی است در شورای اداری از تلاش‌های محمود ذوالفقاری معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل که بازنشسته شد قدردانی و سید هاشم حسینی به‌عنوان معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی معرفی شد.

همچنین زینب ایلالی به سمت سرپرست اداره واگذاری معاونت املاک و حقوقی منصوب و معرفی شد.

نظر شما