شناسهٔ خبر: 62302 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خطبه های نماز جمعه صورت گرفت؛

قدردانی از راهداران در نماز جمعه اردبیل

مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از تلاش های راهداران سخت کوش قدردانی کرد.

​به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، آیتالله سید حسن عاملی در خطبههای نماز جمعه اردبیل با تبریک هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری از تلاش‌های شبانه روزی راهداران در فصول مختلف سال قدرانی کرد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش مهم رانندگان و بخش حمل و نقل در توسعه استان افزود:برای رونق و پیشرفت استان همه باید دست به دست هم دهند و با روحیه انقلابی به مردم خدمت کنند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل نیز که سخنران پیش از خطبه های امروز نماز جمعه اردبیل بود ضمن تبریک ۲۶ اذرماه روز حمل و نقل،رانندگان و یک دی روز راهدار با ارائه گزارش عملکرد این اداره گل گفت: رانندگان پرتلاش استان همچون دوران دفاع مقدس هم اکنون نیز با روحیه جهادی و انقلابی در حوزه مسافری وکالا در خدمت مردم و کشور هستند.

علی رحمتی از فعالیت ۸۷ شرکت کالاو بار در استان خبرداد و افزود:۱۱هزار راننده با بیش از ۷ هزار دستگاه کامیون در بخش حمل ونقل استان درخدمت مردم هستندو سالانه بیش از ۳میلیون و۶۰۰هزارتن کالاوبار از استان جابه جامی شود.

مدیر جهادی استان با اشاره به اینکه امسال نیز راهداران استان در قالب ۱۲۰ اکیپ برای عملیات زمستانی آماده هستند تصریح کرد:۴۵۰ نیروی انسانی با ۲۵۱ دستگاه ماشین الات در تمامی محورهای استان مستقر هستند و امسال نیز به مردم شریف قول می دهیم همچون سنوات گذشته در روزهای سرد زمستان با تلاش راهداران،فرشتگان نجات جاده ها کلیه محورهای استان را باز نگه داریم تا هموطنان عزیز با آرامش و امنیت تردد کنند.

نظر شما