شناسهٔ خبر: 62379 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان هرمزگان بیان کرد:

پیشگیری و تعامل با مراجعه قضایی و انتظامی اولویت مهم در مبارزه با متصرفین اراضی

ابراهیم نیکبخت فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی هرمزگان پیشگیری و تعامل با مراجعه قضایی و انتظامی اولویت مهم در مبارزه با متصرفین اراضی برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان ، فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی هرمزگان پیشگیری را اولویت مهم در جلوگیری از تصرفات بر شمرد و اظهار کرد: در بحث پیشگیری و کاهش تصرفات اراضی دولتی و ملی تعداد ۴۵جلسه با محاکم قضایی و انتظامی در این خصوص برگزار شده است.

ابراهیم نیکبخت گفت:اولویت اول یگان پیشگیری و جلوگیری از تصرفات با اهداف کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی در وقت و کاهش حجم پرونده‌های قضایی از کلانتری‌ها و مراجع قضایی و سرعت عمل است.

وی در ادامه توضیح داد:با برگزاری تعداد ۵۰ جلسه با فرماندهان انتظامی شهرستان های هرمزگان و هم اندیشی با شهرداران، دهیاران ، بخشداران و شوراهای اسلامی شهر بندرعباس و شهرستان‌ها توانستیم به اهداف خود در بحث پیش گیری دست یابیم.

نیکبخت،اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم را مثمرثمر دانست و گفت:همراهی ائمه جمعه توانست مردم را برای حفاظت از اراضی دولتی آگاه‌تر کند.

نیکبخت تصریح کرد:در بحت پیشگیری و کاهش تصرفات و تعرضات اراضی می‌توان از تعامل بهره برد. با استفاده از تبادل اطلاعات و موضوع بخشیدن و جهت دهی مرتبط با آن می‌توان از ظرفیت‌های این بخش نیز استفاده نمود.

وی در بخش دیگری از توضیحات خود در خصوص برخوردهای فوری با تعرضات و تصرفات در صحنه گفت: از ابتدای رسمیت یافتن یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان هرمزگان ۱۲۰هکتار اراضی دارای ارزش طی ۵۳۰ فقره عملیات از دست متصرفین خارج شد.

وی ابراز امیدواری کرد،با تلاش‌های تیم یگان حفاظت بتوانیم در ادامه مسیر حفاظت مطلوب تری از اراضی انجام دهیم.

نظر شما