شناسهٔ خبر: 62447 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه‌‌ای با حضور معاون حمل و نقل و صنوف حمل و نقلی در استان مطرح شد:

بررسی محاسبه كرايه بر مبنای تن كيلومتر در استان هرمزگان

جلسه همزمان با آغاز هفته حمل و نقل و راهداری و رانندگان جلسه محاسبه كرایه بر مبنای تن كیلومتر با حضور مدیركل به همراه معاون حمل و نقل و صنوف حمل و نقلی در استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان،همزمان با آغاز هفته حمل و نقل و راهداری و رانندگان جلسه محاسبه كرایه بر مبنای تن كیلومتر با حضور مدیر كل باتفاق معاون حمل و نقل و صنوف حمل و نقلی در استان هرمزگان برگزار شد.

داریوش باقرجوان گفت:با توجه به توافقی بودن نرخ حمل كالا بر اساس عرضه و تقاضا بین عوامل مختلف حمل و نقل و از سوی دیگر ضرورت بازنگری در كرایه‌های حمل بار و ایجاد یك رویه منطقی برای تعیین شاخص قیمت حمل مبتنی بر تن‌كیلومتر به عنوان یكی از مطالبات رانندگان،محاسبه شود.

مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان عنوان كرد:در این جلسه به محاسبه نرخ تن‌كیلومتر با انجام اقداماتی از جمله بروز كردن مسافت‌ها،اعمال ضرایب تطبیق،اعمال ضرایب انواع بارگیر،در نظر گرفتن شرایط خاص استان،در نظر گرفتن حمل محمولات تره بار،نرخ بر اساس تن – كیلومتر محاسبه و نرخ مذكور نهایی و آماده اعمال در سیستم های نرم افزاری صورت پذیرفت.

نظر شما