شناسهٔ خبر: 62494 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان خبر داد؛

جابه‌جایی بیش از ۷ میلیون تن کالا در استان همدان

مصطفی پناهنده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: در ۸ ماهه امسال ۷ میلیون و ۶۷۸هزار تن کالا در استان همدان جابه‌جا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: در ۸ ماهه امسال ۷ میلیون و ۶۷۸هزار تن کالا در استان همدان جابه‌جا شده است.مصطفی پناهنده اظهار داشت:با این تعداد جابجایی ۳۰۰بارنامه در استان همدان نیز صادر شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۲ و نیم درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه به تخلفات انجام شده در این زمینه اشاره کرد و افزود:پارسال ۴۸۷مورد تخلف اضافه بار در استان همدان و امسال نیز در ۸ماهه امسال ۶۵۷ مورد تخلف اضافه بار شناسایی شده که ۲۵ درصد افزایش داشته است.پناهنده ادامه داد: عمده کالاهای جابه‌جا شده استان سیمان، محصولات کشاورزی و معدنی و فرآورده‌های نفتی بوده است.

مدیرکل راهداری استان همدان با تأکید بر اینکه در استان همدان سالانه ۱۲میلیون تن کالا جابه‌جا می‌شود، تصریح کرد:در استان همدان ۹۹ شرکت حمل و نقل، ۴ انجمن کارفرمایی و ۷ انجمن کارگری رانندگان وجود دارد.

نظر شما