شناسهٔ خبر: 62613 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان خواستار شد:

احداث آزادراه سیرجان-بندرعباس و شهربابک-انار با مشارکت انجمن صنفی انبوه‌سازان و پیمانکاران

محمد مهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان خواستار مشارکت انجمن صنفی انبوه سازان و پیمانکاران این استان در احداث آزاد راه سیرجان - بندرعباس و شهربابک - انار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ، بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان در جلسه هم اندیشی اعضای اتاق بازرگانی و انجمن صنفی انبوه سازان و پیمانکاران استان کرمان با شکرچی زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه پروژه آزادراه سیرجان -بندرعباس و شهربابک - انار در لایحه بودجه ۹۸ پیش‌بینی شده است، خواستار مشارکت انجمن انبوه سازان و پیمانکاران در احداث این پروژه شد.

وی ظرفیت قانون حمایت از احیا و بازسازی بافت‌های فرسوده را موقعیتی مناسب برای ساماندهی وضعیت ساخت و ساز در بافت فرسوده و محلات ناکارآمد عنوان کرد و افزود: تسهیلات ۴۰ و ۵۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۹ درصد و تسهیلات مسکن یکم به مبلغ ۱۲۰میلیون تومان برای هر واحد،با سپرده گذاری، از ظرفیت‌های آیین نامه اجرایی بازآفرینی شهری است.

بلوردی غیرواقعی بودن قیمت حامل های انرژی و کیفیت پایین برخی مصالح ساختمانی را از عوامل اتلاف انرژی در بخش ساختمان برشمرد.

نظر شما