شناسهٔ خبر: 62631 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبرداد:

تکمیل وبهره برداری از ۲۷ درصد پروژه‌های احداث باند دوم استان خراسان جنوبی

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی از تکمیل پروژه‌های باند دوم در استان خبر داد و گفت: تاکنون ۲۷ درصد از پروژه‌های باند دوم در خراسان جنوبی تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اداره ارتباطات واطلاع رساني راه وشهرسازي خراسان جنوبي، مهدی جعفری مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی درنشست خبري كه بمناسبت هفته حمل ونقل برگزار شد، گفت: از آغاز اجرای باندهای دوم بهره برداری از ۲۷ درصد پروژه های باند دوم در استان در مجموع هزار و ۸۶۵ کیلومتر طول باندهای دوم استان بوده که از این مقدار ۵۱۱ کیلومتر آن تکمیل و زیر بار ترافیک رفته است.

وي بااشاره به اينكه طول راههای خراسان جنوبی ۱۷ هزار کیلومتر است که ۲ هزار کیلومتر آن راه شریانی است افزود: هم اکنون نیز ۴۷۴ کیلومتر دیگر از باندهای دوم محورهای استان در دست اجراست که برای تکمیل آن ۳۷ میلیارد تومان نیاز است. ۸۸۰ کیلومتر هم هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده است و برای اتمام تمامی باندهای دوم در استان در مجموع ۲ هزار و ۹۱۱ میلیارد تومان اعتبار لازم است و هم اکنون پیمانکاران حوزه راه حدود ۱۳۶ میلیارد تومان مطالبات دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: از ابتدای سالجاری نيز ۶۶ کیلومتر از باندهای دوم استان بازگشايي شده و در صورت تأمین اعتبار لازم ۱۰۰ کیلومتر دیگر هم به بهره برداری خواهد رسيد.

نظر شما