شناسهٔ خبر: 62657 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان خبر داد:

اعزام ۱۲۰ اکیپ راهداران به جاده‌های استان اردبیل

علی رحمتی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان گفت:همزمان با روز یک دی روز راهداری ۱۲۰اکیپ راهداری زمستانی عازم محورها وگردنه های برفگیر استان شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل،علی رحمتی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای در مراسم اعزام نمادین راهداران به محورهای استان گفت:امسال در قالب ۱۲۰اکیپ ، ۴۵۸نیروی انسانی با  ۲۵۱دستگاه ماشین آلات برای انجام عملیات زمستانی عازم جاده‌ها و گردنه‌های صعب العبور شدند تا شبانه روز به مردم خدمت کنند.

مدیرجهادی استان اردبیل با بیان اینکه طرح زمستانی راهداری تا آخر فروردین ماه سال ۱۳۹۸ در ۱۲راهدارخانه ثابت و سیار استان اجرا خواهد شد افزود:۱۵هزار تن نمک برای انجام عملیات برفروبی در زمستان خریداری و در راهدارخانه ها انبار شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل افزود:با تلاش راهداران سخت کوش استان تلاش می کنیم کلیه محورهای اصلی استان را در ایام زمستان باز نگه داریم.رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل تصریح کرد:ما با همکاری همه دستگاه‌های خدمات رسان همچون پلیس راه،اورژانس،هلال احمر و مدیریت بحران استان همه سعی و تلاش خود را می کنیم تا هموطنان در جاده های استان اردبیل سفری ایمن و آرام در همه فصول سال به ویژه ایام زمستان داشته باشند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل از آمادگی کامل راهداران دیار سبلان برای اجرای طرح زمستان بیدار که مورد تاکید استاندار اردبیل نیز است خبر داد وبا اشاره به ساخت یک راهدارخانه در مسیر گردشگری و پیست اسکی آلوارس سرعین افزود:این راهدارخانه با اعتبار یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان احداث می شود.

نظر شما