شناسهٔ خبر: 62666 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خواستار شد

تقویت صنایع تولید لاستیك در ایران

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشكلات پیش آمده برای تامین لاستیك مورد نیاز رانندگان اظهاركرد: صنعت تولید لاستیك در كشورباید تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان، حمیدرضا فولادگر در آئین بزرگداشت روز ملی حمل ونقل و راهداری اظهار كرد:به عنوان نماینده مردم اصفهان در مجلس قدردان زحمات راهداران پرتلاش و رانندگان اصفهانی هستم.

وی ادامه داد:استان اصفهان به واسطه موقعیت جغرافیایی و طول راه نیازمند توجه جدی در حوزه تامین اعتبارات است.نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: بیشترین بار جابه‌جایی كالا در كشور بر بستر راه‌های استان اصفهان صورت می گیرد و در مساله تخصیص بودجه باید به این موضوع توجه ویژه كرد.

فولادگر با اشاره به فعالیت‌ها و پیگیری‌های نماینده‌های مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برای حل و فصل مشكل رانندگان اظهار كرد:با مشاركت فعالانه دولت و نمایندگان صنف خوشبختانه بسیاری از مسائل حل وفصل شد.

وی با بیان اینكه نوسانات نرخ ارز و مشكلات متعاقب آن در حوزه لاستیك زنگ خطر را برای مسئولان به صدا درآورده است، افزود:با توجه به توانایی فنی و مهندسی موجود در كشور تقویت تولید صنایع تولید لاستیك باید در دستوركار قرار گیرد.

نظر شما