شناسهٔ خبر: 62712 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از طریق ستاد بازآفرینی شهری صورت گرفت

پرداخت تسهیلات ۱۲۰ و ۸۰ میلیون تومانی ساخت مسکن به زوجین مسکن اولی

محمدمهدی بلوردی به زوجین مسکن اولی در شهر کرمان ۱۲۰ میلیون و در سایر شهرهای استان ۸۰ میلیون تومان وام مسکن با سود ۶ درصد پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ،‌دبیر ستاد بازآفرینی شهری استان در سومین جلسه  ستاد بازآفرینی از پرداخت تسهیلات ۱۲۰ و ۸۰ میلیون تومانی ساخت مسکن به زوجین مسکن اولی در سال ۹۷ خبر داد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: زوجین در کرمان با سپرده گذاری ۶۰ میلیون تومانی و در سایر شهرهای استان با ۴۰ میلیون تومان سپرده گذاری یک ساله، به ترتیب ۱۲۰ و ۸۰ میلیون تومان وام ۶درصد با بازپرداخت ۱۲ ساله دریافت می‌کنند.

وی افزود:به کسانی که آورده‌ای برای سپرده گذاری یک ساله و دریافت تسهیلات بازآفرینی ندارند، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۹ درصد و بازپرداخت دو ساله پرداخت می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از پرداخت ودیعه اسکان موقت در بافت‌های فرسوده در شهر کرمان به مبلغ ۲۰میلیون تومان و در سایر شهرها به مبلغ ۱۵ میلیون تومان خبر داد.

وی تصریح کرد:به کسانی که واجد شرایط دریافت تسهیلات ۶درصدی ساخت مسکن در سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده نباشند، تسهیلات با سود ۸ درصد پرداخت می شود.

نظر شما