شناسهٔ خبر: 62725 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس خبرداد:

پایان عملیات ایمن سازی نقاط حادثه خیز گردنه باجگاه

علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از تکمیل عملیات ایمن سازی نقاط حادثه خیز گردنه باجگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس،علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از تکمیل پروژه عملیات ایمن سازی نقاط حادثه خیز گردنه باجگاه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، گفت:پروژه ایمن سازی سه نقطه حادثه خیز گردنه باجگاه در محور شیراز-مرودشت به طول جمعاً یک کیلومتر در مدت ۴ ماه و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس هم چنین با تاکید بر اهمیت حفظ و بهبود راه‌ها برای ارتقا سطح ایمنی تردد مردم فارس افزود:در این عملیات تعریض مسیر،احداث دیوار حائل و اصلاح شیب عرضی به منظور ایمن سازی کامل انجام شده است.همچنین در طول اجرای این عملیات از ۱۵۰ تن قیر،۳۰۰متر مکعب بتن،۲۲۰۰ تن آسفالت استفاده و ۵هزار متر مکعب خاکبرداری و ۴هزار متر مکعب خاکریزی صورت گرفته است.

گفتنی است محور شیراز مرودشت از جمله محورهای پرتردد کشور است که همه روزه شاهد ترافیک بالایی است که به همین دلیل ایمن سازی محور مذکور همواره در دستورکار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

نظر شما