شناسهٔ خبر: 62742 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته حمل و نقل و راهداری صورت گرفت؛

افتتاح ۳ شرکت حمل ونقل کالا در استان سمنان

بازدید طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستانی یک شرکت حمل و نقل کالا در شهرستان سرخه و دو شرکت حمل و نقل کالا در شهرستان گرمسار در هفته حمل و نقل به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان، احسان منصور کیایی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان با اعلام این خبر افزود : طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستانی یک شرکت حمل و نقل کالا در شهرستان سرخه و دو شرکت حمل و نقل کالا در شهرستان گرمسار در هفته حمل و نقل به بهره برداری رسید.

منصورکیایی با اشاره به اينكه اين سه شركت با سرمايه گذاري ۱۰۰ درصدي بخش خصوصي راه اندازي شده اند، ادامه داد: این سه شرکت با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث و با  راه اندازي اين سه شركت حمل و نقل ۱۵  نفر به صورت مستقیم  اشتغال زايي را به همراه دارد.

وي با اشاره به اینکه ۸ میلیون تن کالا طی ۹ ماهه سال ۹۷ از استان سمنان جابجا شده است افزود: در استان سمنان تعداد ۸۳ شركت حمل و نقل كالا فعال بوده كه از اين تعداد تنها ۲ شركت دولتي و ۸۱ شركت باقيمانده به صورت خصوصي فعاليت نموده  و كار ساماندهي حمل و نقل بار استان را بر عهده دارند.

نظر شما