شناسهٔ خبر: 62774 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مه آبادی خبر داد:

دو فرودگاه ایران در زمره ۱۰۰ فرودگاه برتر جهان

رحمت الله مه‌آبادی رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران در حاشيه جلسه ديدار مردمي و رودرروي خود با کارکنان و ارباب رجوع از برگزاري مداوم چنين ديدارهايي به صورت هفتگي خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي شركت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران، رحمت اله مه آبادي صبح امروز(سه شنبه هشتم دي ماه) با همراهي معاونان و مديران كل شركت در نمازخانه امام رضا (ع) ساختمان مركزي شركت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران حضور يافت تا پاسخگوي رودرروي پرسش ها و مشكلات كاركنان و مراجعان باشد.

وي در پايان اين ديدار با اعلام اينكه اين ديدارها هر سه شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۳۰ در نمازخانه شركت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران ادامه مي يابد، توضيح داد: سياست دولت جمهوري اسلامي و وزارت راه و شهرسازي توسعه مردم مداري است. سيستم هاي دولتي بروكرات هستند و يكي از معضل هاي بزرگ ما اين است كه گاه اين بروكراسي حاكم به اندازه اي خشن است كه به جاي اينكه در خدمت دولت باشد، دولت در خدمت آن قرار مي گيرد، ضمن اينكه بروكراسي را نيز به خوبي اجرا نمي كنيم.

رييس هيات مديره و مديرعامل شركت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران در بيان دلايل برگزاري اين ديدار مردمي عنوان كرد: برقراري ارتباط مستقيم با كاركنان و مراجعان ضمن اينكه به نوعي در برطرف كردن مشكلات افرادي كه صبوري كمتري دارند يا دچار مشكل و تضييع حقي شده اند موثر است نظارت دستگاهي نيز به شمار مي رود. البته ما ارباب رجوع مستقيم نداريم و همه مسافران و مستقبلان فرودگاه ها به نوعي ارباب رجوع ما هستند.

وي با بيان اينكه در سال هاي اخير با اجراي طرح ASQ( ارتقاي كيفيت خدمت رساني فرودگاه ها) در راستاي توسعه مردم مداري در فرودگاه ها تلاش هاي خوبي انجام شده است، گفت: اكنون دو فرودگاه كشور (مهرآباد و مشهد) در رده ۱۰۰ فرودگاه برتر جهان قرار گرفته اند.

مديرعامل شركت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران پيش از اين هر روز پس از مراسم نماز جماعت شركت نيز پاسخگوي پرسش ها و دغدغه هاي كاركنان بود و معاونان وي نيز هر هفته جلسه مستقيم در مجموعه هاي مرتبط دارند.

نظر شما