شناسهٔ خبر: 62905 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت گرفت؛

بازدید از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران به منظور رفع موانع اجرایی از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه شمالی بازدید و دستوراتی را در خصوص تسریع در عملیات اجرایی آن ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، سیدمحمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران در این بازدید که با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر همراه بود ضمن اعلام رضایت نسبی از اجرایی پروژه‌ها عنوان نمود : پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی فعال در این شهرستان به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد، دارای اهمیت ویژه می باشند .

وی در ادامه به پروژه احداث پل در شهرک سپاه شیرگاه اشاره و تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم فهیم این منطقه همین پروژه می باشد که با پیگیری بعمل آمده این پروژه که با توقف چندین ساله همراه بود شروع خوبی را به حول و قوه الهی امروز شاهد آن بودیم و امیدواریم با تلاش شبانه روزی همکاران و همراهی و همدلی مسئولین منطقه با سرعت مطلوبی انجام و در زمان بندی مشخص به بهره برداری برسد .

نظری یادآور شد: پل شهرک سپاه شیرگاه دارای ۳ دهنه به طول ۱۰۰ متر می باشد که با اعتباری معادل ۵۰ میلیارد ریال امروز شاهد از سرگیری فعالیت دوباره برای انجام عملیات اجرایی این پل هستیم .

مدیر کل راه و شهرسازی اسان مازندران در بازدید از مسکن مهر شیرگاه اظهار داشت: براساس تاکیدات استاندار مازندران در قالب برنامه ۱۰۰ روزه مقرر شد تا این پروژه با برنامه ریزی مناسب و زمان بندی مشخص به همراه تعدادی از واحدهای مسکن مهر در سراسر استان در دهه فجر امسال آماده و در اختیار متقاضیان قرار گیرد .

وی ادامه داد: با توجه به حجم تردد و موقعیت خاص این منطقه، این اداره کل در تلاش است تا با تخصیص اعتبار مناسب پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در این منطقه را با جدیت و تلاش مضاعف پیگیری و برای اتمام این پروژه‌ها از هیچ کوششی فروگذار نکند.

وی اظهار داشت: شهرستان سوادکوه به دلیل موقعیت خاص و قرارگیری در مسیر راه ارتباطی تهران به مشهد مقدس دارای اهمیت ویژه ای است.

نظری در ادامه ضمن بازدید از سایر پروژه‌های فعال اداره کل راه و شهرسازی در منطقه در خصوص مسائل و مشکلات مربوط راه ارتباطی سوادکوه بحث و بررسی و مقرر شد در این خصوص ضمن اتخاذ تصمیمات مناسب گره گشایی لازم صورت پذیرد .

گفتنی است در این بازدید فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر ضمن اعلام رضایت از اداره کل راه و شهرسازی استان آمادگی خود را برای همراهی به جهت تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها و رفع موانع اجرایی اعلام کردند.

نظر شما