شناسهٔ خبر: 62911 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

با حضورمدیرکل بنادر و دریانوردی استان صورت گرفت؛

برگزاری نشست با شرکت‌های نمایندگی کشتیرانی در بندر بوشهر

جلسه با حضورمدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر جلسه‌ای با حضور شرکت‌های فعال کشتیرانی در سالن جلسات برج بندر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی، سیاوش ارجمند زاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این باره گفت: در راستای تعامل هرچه بهتر و بیشتر و همچنین تسهیل در انجام امورات مرتبط ، نشستی با شرکت های نمایندگی کشتیرانی در سالن جلسات برج بندر برگزارشد.

ارجمند زاده افزود: در این نشست که به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و با حضور  معاونین اداره کل،نمایندگان ستاد نظارت بر گمرکات،فرماندهی دریابانی، دانشگاه علوم پزشکی،  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، اداره گذرنامه، اداره کل هواشناسی استان بوشهر، اپراتورهای بندری و دریایی، شرکتهای نمایندگی کشتیرانی برگزار شد ضمن اطلاع از آخرین اطلاعات و عملکرد در حوزه خدمات دریایی و بندری  در خصوص طرح های توسعه ای بندر بوشهر و اقدامات صورت گرفته در کاهش هزینه های تردد شناورها بویژه بخش شناورهای سنتی مواردی مطرح گردید.

وی عنوان کرد: در ادامه جلسه  نیز نمایندگان شرکت های کشتیرانی حاضر در جلسه  هرکدام به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در خصوص نحوه خدمات دریایی و بندری پرداختند.

نظر شما