شناسهٔ خبر: 63017 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

مقاوم سازی ۹۰ درصدی مسکن مهر سرپل‌ذهاب/با رعایت تمامی استانداردها و اصول فنی انجام شد

مسکن مهر کرمانشاه مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اتمام ۹۰ درصد مقاوم سازی پروژه مسکن مهر سرپل ذهاب استان کرمانشاه خبر داد و افزود تکمیل کار در بخش نازک‌کاری و نماسازی این پروژه به سرعت و به صورت شبانه روزی در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، علی نبیان در سومین بازدید خود از استان کرمانشاه و پروژه های مسکن مهر آسیب دیده در زلزله سال گذشته این استان بر اتمام هرچه سریعتر بازسازی این پروژه ها به شرط رعایت کلیه استانداردها و اصول فنی ساخت و ساز تاکید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از روند بازسازی مسکن مهرهای آسیب دیده در زلزله استان کرمانشاه ابراز رضایت کرد و افزود: در حال حاضر مهمترین موضوع برای اتمام هر چه سریعتر این پروژه ها تامین منابع مالی آن است.

وی از همکاری مشترک سازمان ملی زمین و مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اتمام این پروژه ها یادکرد و افزود: بر اساس تفاهم نامه ای که در این زمینه با بنیاد مسکن داشته ایم، مقرر شده است بخشی از این هزینه را بنیاد مسکن و بخش دیگری از آن را سازمان ملی زمین و مسکن تقبل کند تا فشار مالی آن کاهش یافته و تکمیل پروژه به سرعت انجام شود.

همچنین در این بازدید میدانی پیمانکار این پروژه از همراهی و همکاری همه جانبه مجموعه راه و شهرسازی قدردانی کرد و گفت: تامین مالی این پروژه منجر به تحویل ۸۰ الی ۱۰۰ درصدی پروژه به متقاضیان تا پایان سال خواهد شد.

گفتنی است در این سفر عبداله بهادری عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، فردین شاکری مدیرکل دفتر امور نظارت عالی فنی پروژه های این سازمان و مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، نبیان را همراهی می کردند.

نظر شما