شناسهٔ خبر: 63039 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خبر داد:

۴ هزار و ۵۵۴ واحد مسکن مهر لرستان فاقد متقاضی است

مسکن مهر مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: تعداد ۴ هزار و ۵۵۴ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی و تکمیل نشده در استان لرستان وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا خالقی، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان، در جلسه شورای مسکن لرستان گفت: موضوع تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر در اولویت کار وزارت راه ‌و شهرسازی قرار گرفته و تمام توان مسوولان نیز تحقق این هدف است.

وی ادامه داد: از ۴۴ هزار واحد مسکن مهر لرستان ‌۹۰ درصد واحدها تکمیل و به متقاضیان واگذار شده و تنها ۱۰ درصد باقی مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان عنوان کرد: ساخت مسکن مهر با قیمت‌های مقطوع شروع شد و کماکان قیمت‌ها با دستمزدهای واقعی فاصله دارد، اما مصمم به تکمیل و تعیین تکلیف مسکن مهر باقی مانده هستیم و برای تحقق این هدف تمامی دستگاه‌های تاثیرگذار باید پای کار بیایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان، خالقی اظهار داشت: از مجموع ۴۴ هزار و ۲۳۲ واحد مسکن‌ مهر لرستان ۴ هزار و ۵۵۴ واحد هنوز بلاتکلیف و فاقد متقاضی هستند که امیدواریم بتوانیم با راهکارهای مختلف شرایط را برای استفاده از این ظرفیت مهیا کنیم./

نظر شما