شناسهٔ خبر: 63051 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عشایری اعلام کرد:

برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری

هوشنگ عشایری معاون وزیر راه و شهرسازی از برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری خبرداد و گفت: این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۵ دی ماه ۹۷ در محل شبستان مصلی امام خمینی (ره) در تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران، هوشنگ عشایری، با اعلام این خبر اظهارکرد: این نمایشگاه با حمایت وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور (مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار) نهاد ریاست جمهوری (مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت)، شهرداری تهران، سازمان ها، نهادها، انجمن ها واتحادیه های داخلی و بین المللی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: برخی از اهداف برگزاری این همایش به اشتراک گذاشتن تجربیات بازآفرینی شهری برای تحقق برنامه های توسعه ای مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهر و نیز بسترسازی به منظور ایجاد محرک اقتصاد مسکن، کار، اشتغال و کارآفرینی است.

وی همچنین دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه را آشنایی با جدیدترین فناوری ها و نوآوری های نوین صنایع و تجهیزات مسکن و شهرسازی، ارائه آخرین دستاوردهای فن آوری روز در حوزه بازآفرینی شهری، استفاده از ظرفیت ها و دستاوردهای شهرهای خواهر خوانده، کمک به بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری برشمرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری با رویکردی نوین در ایجاد تعاملی سازنده و ایجاد همبستگی و هم افزایی ملی و بین المللی برگزار می شود، بیان کرد: این نمایشگاه جامع ترین نمایشگاه مدرن و متناسب با شرایط روز کشور در بخش مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری طراحی شده است و تحقق اهداف آن منوط به حضور گسترده دستگاه های عضو ستاد بازآفرینی شهری پایدار در سطح ملی و استانی و شهرداری های شهرهای هدف بازآفرینی شهری است.

وی بیان کرد: نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری طی ۳ روز به منظور ایجاد تحول در آینده مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری به توسعه گران اجازه مشارکت و دسترسی به پروژه های عظیم و کلان ساختمانی و انبوه سازی مسکن کشور و نفوذ به جمع حرفه ای ها را می دهد.

عشایری گفت: آشنایی با آخرین تکنولوژی های جدید و نوآوری های نوین در بخش های مختلف و متنوع صنعت مسکن و شهرسازی و بازآفرینی شهری همگی در این نمایشگاه مهیا شده است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه استارتاپ های ایران و جهان حضور خواهند داشت، تاکید کرد: این رویداد با توجه به حمایت های  به عمل آمده توسط وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری بازار ایده آلی برای دیدار مدیران و متخصصان ارشد دولتی با بخش خصوصی با ارائه تولیدات و دستاوردهای شرکت های  مرتبط با این صنعت به شمار می آید.

نظر شما