شناسهٔ خبر: 63071 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

برای ارتباط مردمی رخ داد

حضور مديرکل فرودگاه‌های استان گلستان در سامد

رامین آذری مدیرکل و مسوولان فرودگاه‌های استان گلستان در مرکز الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) حاضر شدند و به سوالات مخاطبان در زمینه امور فرودگاهی پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه های استان گلستان، بر اساس برنامه اعلامی از سوی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان و در راستای حضور مدیران ارشد استان در مرکز سامد براي پاسخگویی به مسايل و مشکلات مردم از طریق تلفن ۱۱۱ ، پیش از ظهر سه شنبه ۱۱ دی ماه، رامين آذري، مدیرکل فرودگاه های استان با حضور در مرکز سامد ضمن شنیدن نظرها، پیشنهادها و انتقادهاي اهالي گلستان به پرسش هاي آنها پاسخ داد.

در حاشیه این حضور آذری در دیدار با مسوول سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت استان  به راه های متعدد ارتباطی موجود بین فرودگاه های استان و مردم اشاره کرد و گفت: در اين راستا مي توان به سامانه شهراه، سامانه پیامکی دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی، برنامه هفتگی ملاقات عمومی با مدیرکل، راه های ارتباطی در فضای مجازی و پورتال فرودگاه اشاره كرد.

مسوول سامد استان نیز در این دیدار با تشکر از اقدامات انجام شده در حوزه پاسخگویی به مردم در فرودگاه های استان، از حضور مديرکل و مسوولان فرودگاهی در مرکز سامد تشکر و قدردانی کرد.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) که توسط مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری راه اندازي شده، فرصت ارتباط مستقیم مردم و مسوولان را فراهم کرده است.

 

نظر شما