شناسهٔ خبر: 63081 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

تاکید بر توسعه بندر آبادان و تکمیل لایروبی سواحل ایرانی اروند/ بررسی روند خروج و میزان ماندگاری کالا

جلسه مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بر تکمیل لایروبی طول سواحل ایرانی اروند تاکید کرد و گفت: تلاش های مستمر برای لایروبی اروند نباید متوقف شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در دومین روز از سفر خود به بنادر جنوبی کشور در بازدید از بندر آبادان، ضمن تاکید همکاری سازمان بنادر و دریانوردی در تکمیل لایروبی طول سواحل ایرانی اروند، افزود:  تلاش های مستمر برای لایروبی اروند نباید متوقف شود.

وی همچنین پیگیری توسعه محدود بندر آبادان و تمهید ساز و کارهایی برای خروج کالا از این بندر به نحوی که ترافیک شهری آبادان مختل نشود، تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ضمن بازدید از بخش های مختلف بندر آبادان و استماع گزارش مدیر بنادر و دریانوردی آبادان از فعالیت های جاری و آخرین وضعیت این بندر در حوزه عملیاتی مطلع شد.

مشکلات عملیاتی، روند خروج و میزان ماندگاری کالا در بندر آبادان از جمله موضوعاتی بود، طی این بازدید بررسی شد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، همچنین طی این بازدید عامرکعبی؛ نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی طی مذاکراتی با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ضمن تاکید بر تسریع در لایروبی اروند و توسعه فضای بندر آبادان، رونق کسب و کار و معیشت مردم منطقه در پی استقبال از زمینه های مناسب سرمایه گذاری را از نتایج  تشریک مساعی سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد.

نظر شما