شناسهٔ خبر: 63406 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

آمادگی کامل در محورهای استان البرز در مواجهه با برف و کولاک/ تجهیز ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری/ فعالیت ۲۰۰ راهدار در قالب ۲۰ اکیپ درجاده‌های استان

راهداری برف مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: هماهنگی‌های لازم درخصوص مواجهه با دو موج بارشی تا آخر هفته صورت گرفته و تمام اکیپ‌های خدمت‌رسان آماده هستند.

مهرداد جهانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص شرایط جاده‌های استان با توجه به ورود موج شدید بارش باران و برف اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از بعدازظهر امروز بارش برف در استان آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد داشت. همچنین این موج طبق اعلام صورت گرفته تا پایان هفته برقرار خواهد بود.

وی ادامه داد: برهمین اساس دو جلسه بحران با حضور راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، اورژانس و پلیس راه و دیگر نهادهای ذی‌ربط برگزار و آمادگی‌های لازم صورت گرفته است.

جهانی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته درخصوص مواجهه شدن با شرایط جوی نامساعد در محورهای استان البرز گفت: آمادگی کامل وجود دارد و تمامی ماشین آلات در شرایط ایده‌آل برای سرویس‌دهی هستند. همچنین برای ارائه خدمات بهتر نسبت به اجاره ماشین آلات مورد نیاز اقدام شده و در مجموع ۱۵۰ دستگاه ماشین به ارائه سرویس خواهند پرداخت.

وی افزود: برای پشت سر گذاشتن این دو موج برف ۲۰۰ نفر از پرسنل ما آماده فعالیت هستند. ۲۰ اکیپ راهداری ما در ۱۳ راهدارخانه مستقر هستند و بابت اسکان مسافران درصورت وقوع هر حادثه‌ای هماهنگی‌های لازم انجام شده است. به جز این انبارهای نمک ما مشکلی ندارد و برای مواجهه با شرایط جوی ۱۰ تن نمک در این انبارها تهیه شده است.

جهانی در پایان گفت: نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از ساعت‌ها قبل از شروع بارش‌ها در محورها مستقر شده‌اند تا با هماهنگی‌های لازم که با پلیس راه صورت گرفته ترددها در محورهای استان بدون هیچگونه مشکل و با روانی انجام شود. با این حال از هموطنان عزیز خواهشمندیم تا در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ورود به محورهای استان حتما به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

نظر شما